NIEUWSBRIEF #3 (2023-3)
JAARGANG 14 SEIZOEN 2022 - 2023
VAN DE REDACTIE
Reacties en input voor de volgende nieuwsbrief kunt u zoals altijd mailen aan nieuwsbrief@rbcvoetbal.nl.
In de mailbox
Einde seizoen 2021-2022
Nu het einde binnenkort nadert van het seizoen 2021-2022 wil ik vragen aan trainers, assistent trainers, teammanagers, vlaggers, studiebegeleiders e.d. die in het nieuwe seizoen niet meer doorgaan in hun functie, zij aub alle in bruikleen zijnde kleding bij mij willen inleveren.
Ik ben er op maandag, woensdag, donderdag en zaterdag.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Groetjes,
Miriam
In de mailbox
INFORMATIEAVOND VOOR ALLE TEAMS seizoen 2022-2023
20 EN 21 JUNI 2022
In alle ruimtes is een scherm en beamer aanwezig.
Algemene opening 4 keer in de bioscoop:
* telkens een half uur
* Voorzitter Ger Deleij
* Kees van Hassel bestuurslid RBC Netwerk en bestuurslid commerciële zaken
* Jean-Paul Nuijten bestuurslid technische zaken; waarnemend bestuurslid jeugdzaken
* Hoofd VA Karim Didi
* voetbalschool TIC
* Medifit fysiotherapie
Opmerking: Sommige spelers die heel laat zijn aangenomen of eerder verhinderd waren kunnen op deze avond alsnog hun kledingmaat laten bepalen in de kantine.
Aandachtspunten:
- Ouders wordt gevraagd om met 1 ouder te komen; geen broertjes en zusjes.
- Parkeren op parkeerterrein (gratis).
- Ouders wordt gevraagd om niet eerder aanwezig te zijn dan het aangegeven tijdstip. Te vroeg aanwezig zijn houdt in dat er buiten gewacht moet worden.
- Ingang via de voordeur; hier staat 1 persoon om mensen de weg naar de bioscoop te wijzen.
- Het is niet de bedoeling dat mensen (begeleiders/ouders/spelers) door het gebouw gaan dwalen (niet voor, tijdens en na een bijeenkomst).
- Trainer nodigt zelf zijn staf (assistent trainer(s), teammanager, assistent scheidsrechter, spelleider) uit.
- Bij de centrale opening per bouw (in de bioscoop) is een beamer, scherm en microfoon aanwezig.
- In elk klaslokaal, De Club, de kantine, kleedlokaal 1 en de bioscoop is een digibord met beamer aanwezig.
- In elk klaslokaal staan stoelen; er kunnen er eventueel bij geplaatst worden. Na afloop stoelen bij de tafels aanschuiven; lokaal achterlaten zoals bij binnenkomst opgesteld stond.
- De spelerslijst met alle NAW-gegevens wordt gecontroleerd; eventuele aanpassingen worden genoteerd.
- Spelers die niet op de eerste training aanwezig kunnen zijn melden dat op deze avond bij de teambegeleiding; dan meteen aangeven vanaf welke datum wel aanwezig. Ter info: trainingen beginnen vanaf maandag 15 augustus.
- We zijn op zoek naar vrijwilligers!! Personen die geïnteresseerd zijn in een van de functies assistent scheidsrechter, spelleider, teammanager, studiebegeleider, wasser kunnen zich vanavond aanmelden. Er wordt dan z.s.m. contact met u opgenomen.
- Na afloop van elke sessie is de kantine geopend.
- De dag na de informatieavond mailt de begeleiding van elk team de ppp en Hand-out naar alle spelers en begeleiders van dat team.
- Wij vinden deze informatieavonden heel belangrijk. Na 2 jaar improviseren vanwege de destijds geldende coronamaatregelen willen we ons nu op een goede manier presenteren! Daarom doen we een beroep op iedere begeleider en iedere speler met 1 ouder/verzorger om daadwerkelijk aanwezig te zijn.
In de mailbox
Interesse om teammanager, assistent scheidsrechter of spelleider te worden?
Graag aanmelden bij de trainer van het betrokken team.
STUDIEBEGELEIDING:
Deze begint bij spelers die in groep 7 of in België in klas 5 zitten.
Noud Bominaar: indien van toepassing JO10;
coördinator studiebegeleiding Jac Vergouwen: JO11 en JO12
Ingrid Oostveen: JO13
Nathalie Goossens: JO14
Anja van den Berg:
JO15 José Buijs:
JO16 Peter Broos:
JO18 We zijn nog op zoek naar versterking.
Bent u werkzaam in het onderwijs of heeft u in het onderwijs gewerkt? Lijkt het u iets om op trainingsdagen van uw zoon/dochter gesprekjes te voeren met spelers over hun schoolprestaties? Gemiddeld voeren we per speler 3 à 4 gesprekjes per seizoen rondom de trainingstijden; daarnaast hebben we een vijftal bijeenkomsten met alle studiebegeleiders. Neem eens vrijblijvend contact op met n_bominaar@hotmail.com.
Het komende seizoen spelen in ieder geval op divisieniveau: JO13, JO14, JO18 en Jong RBC. Voor JO16 is een verzoek ingediend bij de KNVB.
Niet te vergeten!
Spelregelbewijs Voor aanvang van het seizoen 2022-2023 zijn de leden geboren in het jaar 2005 aan de beurt om het spelregelbewijs te halen. Goede kennis van de spelregels draagt bij aan een sportiever spel. Om die reden heeft de KNVB het spelregelbewijs ingevoerd. Dit seizoen is het voor de spelers en speelsters geboren in het jaar 2005 verplicht het spelregelbewijs te halen. Zij hebben tot hun eerste officiële wedstrijd in het seizoen 2022/’23 de tijd om het spelregelbewijs te halen. Inmiddels heeft al 15% van de lichting 2005 het bewijs behaald. Het is essentieel op tijd het spelregelbewijs te halen. Als leden uit het genoemde geboortejaar het spelregelbewijs niet hebben, mogen zij het seizoen 2022/‘23 namelijk niet voetballen.
http://www.voetbalmasterz.nl/inloggen
https://www.knvb.nl/over-ons/knvb-account
https://www.knvb.nl/assist-wedstrijdsecretarissen/veldvoetbal/regelgeving/spelregelbewijs-veld/veelgestelde-vragen-spelregelbewijs
VAN DE VOORZITTER (18-06-2022)
Deze week geen column van de voorzitter
UITSLAGEN
12-06-2022 - 14:30: SVSSS 1 - RBC 1 (4-2)
PROGRAMMA
AGENDA
Maandag 20-06-2022 + 21-06-2022 Informatieavonden
VERJAARDAGEN
RBC wenst iedereen een fijne verjaardag!
Coneco b.v
Rene Denie
Woninginspect
Praktijk voor psychologie Johan van Schaik
Baas makelaardij B.V
Dr. Charel Habets
M2iD
Kees Stadhouders
Opa en oma Goosens
Anonieme Fan
Opa van der Aart †
BVR groep
Corné Luykx
Luuk van der Weele
PUPIL VAN DE WEEK
HOOFDSPONSOR RBC VOETBAL ACADEMIE